Середа, 17.04.2024, 02:00
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас, Гість
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Літаки » Апаратура та аксесуари » Підключення двигунів (Питання...)
Підключення двигунів
crow_hackerДата: Середа, 26.02.2014, 20:29 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
І так. Є літак з двома двигунами. Чи можна підключити таким чином:
БК двигун №1+ВЕС  ---__
                                               ---    Акк 6-банок (3-банки)
БК двигун №2+ВЕС __----

Або обидва ВЕС паралельно на силовий розєм АКК (3-банки), або з балансирного розєму АКК (6-банок) виділити по 3-банки на кожен ВЕС?
 
gfoДата: Четвер, 27.02.2014, 09:31 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
Изначально неправильно задан вопрос. не BEC а регулято оборотов
BEC это всего лишь маленькая часть регулятора которая подает питание на приемник.
2 ака по 3 банки или 1 ак на 3 банки но не в коем случае не 6 банок.  спалишь все нах. при паралельном полключении напряжение не меняется. подключай паралельно на силовой разъем
от встроеного бэка я бы отказался. Но если регули уже куплены не забудь в одном из регулей перекусить красный провод.
 
crow_hackerДата: Четвер, 27.02.2014, 10:05 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
gfo, Дякую що поправив мене з ВЕС smile
Цитата gfo ()
о не в коем случае не 6 банок.  спалишь все нах. при паралельном полключении напряжение не меняется

Дякую, але це я знаю мабуть з 10-ти років  v

Ти уважно читав: 
Цитата crow_hacker ()
або з балансирного розєму АКК (6-банок) виділити по 3-банки на кожен регулятор?

Хм... Якщо два регуля підключити паралельно на силовий розєм АКК 3-банки, то витримають провода самого АКК?
 
gfoДата: Четвер, 27.02.2014, 14:53 | Повідомлення # 4
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
скорей бабахнет акум чем провода ))) так что за них будь спокоен.
Нужно токи рассчитаать для двух моторов
 
crow_hackerДата: П`ятниця, 28.02.2014, 13:07 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
gfo

Тобто, два регуля підключити паралельно на силовий розєм АКК 3-банки можна? Але потрібно уважно підбирати акк під пару двигунів. Так?
 
gfoДата: П`ятниця, 28.02.2014, 21:22 | Повідомлення # 6
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
йа. Что бы сумарный потребляемый двигателями ток не превышал возможности аккумулятора
 
iurivnagoruanДата: П`ятниця, 28.11.2014, 03:12 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата crow_hacker ()
Тобто, два регуля підключити паралельно на силовий розєм АКК 3-банки можна? Але потрібно уважно підбирати акк під пару двигунів. Так?В
Вчім клопіт я підключав 12а та 40 ампер одночасно до http://world-hobbies.com.ua/product....po-pack намагався зробити вертольота проблем не було і вес тільки на 12 ам та з вертольотом не склалось виявилося що серви треба було з меншою швидкістю і вони в мене були зате переробив на катер на повітряні подушці то діти потішились від душі
 
FanaticДата: Субота, 29.11.2014, 01:26 | Повідомлення # 8
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 73
Репутація: 11
Статус: Offline
З цим проблем нема головне дивитися щоб система "бек" давала одинаковий вольтаж на приймач
 
iurivnagoruanДата: Неділя, 30.11.2014, 02:34 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата Fanatic ()
З цим проблем нема головне дивитися щоб система "бек" давала одинаковий вольтаж на приймачЦ
Це коли використовувати на на малих .а у мене на цей час другий клопіт та й маштаб теж http://fotki.yandex.ru/users/iury-nagoryan/
 
Форум » Літаки » Апаратура та аксесуари » Підключення двигунів (Питання...)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: