Вівторок, 16.04.2024, 22:42
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас, Гість
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Літаки » Обговорення авіамоделей » Messerschmitt Bf.109Z (Zwilling)
Messerschmitt Bf.109Z (Zwilling)
crow_hackerДата: Вівторок, 12.11.2013, 21:34 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Всім привіт. Вирішив зробити цього літачка.

Розмах 1,3 м. Думаю починати перший фюзеляж. Багато вузлів вже продумав в голові. Один ніяк не можу вирішити. Нагадаю про модель: два фюзеляжі , зєднані одним крилом і загальним стаб. Так як у мене немає машини , то конструкція повинна бути розбірною. Маю два варіанти: 
1) одне цільне крило , яке кріпиться до фюза болтами.       
+ простота конструкції самого крила     
- Незалежне від крила з'єднання фюзів (потрібно зробити)     
- Транспортування крила (1,3 м)    
 - Електропроводка між фюзами (зайві джеки) 
2) розбірні консолі крила , монолітне з'єднання фюзов і центральної частини крила.      
+ транспортування      
+ електропроводка між фюзамі     
+ монолітне з'єднання фюзов     
- Складність конструкції (надійне з'єднання консолей з фюзами , зайві витрати , лише припущення як зробити)

Порадьте як буде краще.
Прикріплення: 8168606.jpg (36.0 Kb)
 
gfoДата: Вівторок, 19.11.2013, 00:52 | Повідомлення # 2
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
Шой то я сидел думал думал и придумал...
Вариант номер 3. ИМХО оптимальный и имеет все плюсы первого и второго
Одно цельное крыло которые крепится к фюзам болтами и монолитное соединение фюзов.
Обьясняю как
крыло делаешь полностью с лонжероном и всей начинкой за исключением обшивки верхней части крыла по средине
фюзы скрепляешь верхней обшивкой в которую можно дать какие то ребра жесткости чтобы при транспотрировке не сломалось.
+сложность конструкции крыла не поменялась
+транспортировка не поменялась
+монолитное соединение.

из минусов
в маршрутке ты его так и так не довезешь а в машине пофиг на 1.3 м

а как я ? могу?


Повідомлення відредагував gfo - Вівторок, 19.11.2013, 00:52
 
crow_hackerДата: Вівторок, 19.11.2013, 13:23 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Как вариант. Но нюанс: каким образом должен стыковатся лобик крыла между фюзами? Скотчем каждый раз натягивать?
Крыло я уже на половину зделал. Задумал так: фюзы соидиняю линейкой на уровне задней кромки крыла,  при зашивании серединки крыла, оставляю пропуск, сверху задней кромки для линейки. В собраном состоянии, линейка, держащая фюзи является и часью крыла.

Цитата gfo ()
а как я ? могу?
Не понял.... mellow
 
gfoДата: Вівторок, 19.11.2013, 19:48 | Повідомлення # 4
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
лобик можно сделать хоть на крыле хоть на обшивке между фюзами. Не обязательно стык делать на передней кромке.

Цитата crow_hacker ()
Не понял....
Могу придумывать.
 
crow_hackerДата: Вівторок, 19.11.2013, 21:22 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Хм.....  ok
 
stasДата: Неділя, 24.11.2013, 20:45 | Повідомлення # 6
Майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 85
Репутація: 10
Статус: Offline
http://richard.ferriere.free.fr/3vues/3vues.html    Нашёл у себя сайтик с чертежами  или экскизами? самолётов! Кому интересно поюзайте.


Сколько просить ссылки правильно давать... Читаем мануал!  deal


Повідомлення відредагував stas - Неділя, 24.11.2013, 20:46
 
crow_hackerДата: Неділя, 24.11.2013, 22:48 | Повідомлення # 7
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Спасибо за ссылку, но Звиллинга там нету. Зато маса информации.
 
crow_hackerДата: Понеділок, 09.12.2013, 11:42 | Повідомлення # 8
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Вот пару последних фото:
 
Прикріплення: 5481249.jpg (1.68 Mb) · 5284321.jpg (1.58 Mb)
 
gfoДата: Четвер, 09.01.2014, 16:09 | Повідомлення # 9
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
как там постройка? есть сдвиги?
 
crow_hackerДата: Четвер, 09.01.2014, 16:58 | Повідомлення # 10
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Пока нету. Ток переехал на квартиру, папик в больнице - ищем деньги на операцию, жена приболела простудой и я следом... Короче пока не до Звиллинга sad
 
gfoДата: Четвер, 09.01.2014, 22:38 | Повідомлення # 11
Полковник
Група: Адміністратори
Повідомлень: 165
Репутація: 14
Статус: Offline
Ясн. Выздоравливайте.
 
crow_hackerДата: Четвер, 03.04.2014, 15:38 | Повідомлення # 12
Генерал-майор
Група: Адміністратори
Повідомлень: 220
Репутація: 11
Статус: Offline
Пів години перед сном, так як більше часу не має, займаюсь цим "шедевром" smile
Сама тушка готова на 90%. Лишилось зробити стаб з РВ, кріплення "капотів" і "юпочки" (місце стику крила і фюза).
Наступним етапом стане покраска. Як саме це буде - ще не знаю. Чи ПВА з папером а потім фарба, чи плівка рекламна, чи шпаклівка + фарба.
Тоді вклейка кабанчиків, встановлення серв, проводка, шасі, двигуни, гвинти, фонарі..... Ну до того ще довго....
Маю надію, якщо буду фінанси, цього року взлетіти.

Буду радий порадам не тільки людей, в яких є досвід роботи з дводвигунними моделями, а й всіх.

Ну і кілька вчорашніх фото:

 
Прикріплення: 6623590.jpg (1.03 Mb) · 2017181.jpg (782.2 Kb) · 2523168.jpg (990.5 Kb)
 
Форум » Літаки » Обговорення авіамоделей » Messerschmitt Bf.109Z (Zwilling)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: